Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
 
  Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency
 
 
Titel: Destination brand equity-formation: Positioning by tourism type and message consistency
Auteur: Rodríguez-Molina, M.A.
Frías-Jamilena, D.M.
Del Barrio-García, S.
Castañeda-García, J.A.
Verschenen in: Journal of destination marketing & management
Paginering: Jaargang 12 (2019) nr. C pagina's 114-124
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland