Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 45 van 61 gevonden artikelen
 
 
  Post-marketing studies of subjective side effects; A case for strict methodological criteria and careful analysis of data
 
 
Titel: Post-marketing studies of subjective side effects; A case for strict methodological criteria and careful analysis of data
Auteur: Strocchi, Enrico
Valtancoli, Gianpaolo
Ricci, Cristina
Malini, Pier Luigi
Bassein, Leona
Ambrosioni, Ettore
Verschenen in: Pharmacological research
Paginering: Jaargang 25 (1992) nr. S1 pagina's 2 p.
Jaar: 1992
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 45 van 61 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland