Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
 
  Toward exact number: Young children use one-to-one correspondence to measure set identity but not numerical equality
 
 
Titel: Toward exact number: Young children use one-to-one correspondence to measure set identity but not numerical equality
Auteur: Izard, VĂ©ronique
Streri, Arlette
Spelke, Elizabeth S.
Verschenen in: Cognitive psychology
Paginering: Jaargang 72 (2014) nr. C pagina's 27 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: The Authors
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 7 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland