Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 44 van 150 gevonden artikelen
 
 
  Effect of aromatic similarity on food-beverage pairing perception when consumers' attention is focused on aromas of interest
 
 
Titel: Effect of aromatic similarity on food-beverage pairing perception when consumers' attention is focused on aromas of interest
Auteur: Eschevins, Anastasia
Giboreau, Agnès
Dacremont, Catherine
Verschenen in: Appetite
Paginering: Jaargang 130 () nr. C pagina's 303
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 44 van 150 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland