Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 21 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Scaffolding peer-assessment skills: Risk of interference with learning domain-specific skills?
 
 
Titel: Scaffolding peer-assessment skills: Risk of interference with learning domain-specific skills?
Auteur: Könings, Karen D.
van Zundert, Marjo
van Merriënboer, Jeroen J.G.
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 60 (2019) nr. C pagina's 85-94
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 21 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland