Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Effects of a classroom discourse intervention on teachers' practice and students' motivation to learn mathematics and science
 
 
Titel: Effects of a classroom discourse intervention on teachers' practice and students' motivation to learn mathematics and science
Auteur: Kiemer, Katharina
Gröschner, Alexander
Pehmer, Ann-Kathrin
Seidel, Tina
Verschenen in: Learning and instruction
Paginering: Jaargang 35 (2015) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland