Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
 
  The importance of social product attributes in consumer purchasing decisions: A multi-country comparative study
 
 
Titel: The importance of social product attributes in consumer purchasing decisions: A multi-country comparative study
Auteur: Auger, Pat
Devinney, Timothy M.
Louviere, Jordan J.
Burke, Paul F.
Verschenen in: International business review
Paginering: Jaargang 19 (2010) nr. 2 pagina's 20 p.
Jaar: 2010
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 8 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland