Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Child-centered versus teacher-directed teaching practices: Associations with the development of academic skills in the first grade at school
 
 
Titel: Child-centered versus teacher-directed teaching practices: Associations with the development of academic skills in the first grade at school
Auteur: Lerkkanen, Marja-Kristiina
Kiuru, Noona
Pakarinen, Eija
Poikkeus, Anna-Maija
Rasku-Puttonen, Helena
Siekkinen, Martti
Nurmi, Jari-Erik
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 36 (2016) nr. C pagina's 12 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland