Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 46 van 50 gevonden artikelen
 
 
  Unpacking intervention effects: Teacher responsiveness as a mediator of perceived intervention quality and change in teaching practice
 
 
Titel: Unpacking intervention effects: Teacher responsiveness as a mediator of perceived intervention quality and change in teaching practice
Auteur: LoCasale-Crouch, Jennifer
DeCoster, Jamie
Cabell, Sonia Q.
Pianta, Robert C.
Hamre, Bridget K.
Downer, Jason T.
Hatfield, Bridget E.
Larsen, Ross
Burchinal, Margaret
Howes, Carollee
LaParo, Karen
Scott-Little, Catherine
Roberts, Amy
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 36 (2016) nr. C pagina's 9 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 46 van 50 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland