Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
 
  Re-conceptualizing “directiveness” in educational dialogues: A contrastive study of interactions in preschool and special education
 
 
Titel: Re-conceptualizing “directiveness” in educational dialogues: A contrastive study of interactions in preschool and special education
Auteur: Engevik, Liv Inger
Hølland, Silje
Hagtvet, Bente E.
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 30 (2015) nr. PA pagina's 12 p.
Jaar: 2015
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 12 van 19 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland