Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
 
  Classroom dimensions predict early peer interaction when children are diverse in ethnicity, race, and home language
 
 
Titel: Classroom dimensions predict early peer interaction when children are diverse in ethnicity, race, and home language
Auteur: Howes, Carollee
Wishard Guerra, Alison
Fuligni, Allison
Zucker, Eleanor
Lee, Linda
Obregon, Nora B.
Spivak, Asha
Verschenen in: Early childhood research quarterly
Paginering: Jaargang 26 (2011) nr. 4 pagina's 10 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 11 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland