Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 24 van 25 gevonden artikelen
 
 
  Why do early career teachers choose to remain in the profession? The use of best–worst scaling to quantify key factors
 
 
Titel: Why do early career teachers choose to remain in the profession? The use of best–worst scaling to quantify key factors
Auteur: Burke, Paul F.
Schuck, Sandy
Aubusson, Peter
Buchanan, John
Louviere, Jordan J.
Prescott, Anne
Verschenen in: International journal of educational research
Paginering: Jaargang 62 (2013) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2013
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 24 van 25 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland