Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 18 van 40 gevonden artikelen
 
 
  Media or message, which is the king in social commerce?: An empirical study of participants' intention to repost marketing messages on social media
 
 
Titel: Media or message, which is the king in social commerce?: An empirical study of participants' intention to repost marketing messages on social media
Auteur: Wang, Wei
Chen, Renee Rui
Ou, Carol Xiaojuan
Ren, Steven Jifan
Verschenen in: Computers in human behavior
Paginering: Jaargang 93 (2019) nr. C pagina's 176-191
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 18 van 40 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland