Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 30 gevonden artikelen
 
 
  How gamification marketing activities motivate desirable consumer behaviors: Focusing on the role of brand love
 
 
Titel: How gamification marketing activities motivate desirable consumer behaviors: Focusing on the role of brand love
Auteur: Hsu, Chia-Lin
Chen, Mu-Chen
Verschenen in: Computers in human behavior
Paginering: Jaargang 88 (2018) nr. C pagina's 121-133
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 30 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland