Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 3 van 49 gevonden artikelen
 
 
  An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality
 
 
Titel: An application of brand personality to advergames: The effect of company attributes on advergame personality
Auteur: Lee, Heejun
Cho, Chang-Hoan
Verschenen in: Computers in human behavior
Paginering: Jaargang 69 (2017) nr. C pagina's 235-245
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 3 van 49 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland