Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 26 van 26 gevonden artikelen
 
 
  Using an adapted, task-level technology acceptance model to explain why instructors in higher education intend to use some learning management system tools more than others
 
 
Titel: Using an adapted, task-level technology acceptance model to explain why instructors in higher education intend to use some learning management system tools more than others
Auteur: Schoonenboom, Judith
Verschenen in: Computers and education
Paginering: Jaargang 71 (2014) nr. C pagina's 10 p.
Jaar: 2014
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 26 van 26 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland