Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 11 van 33 gevonden artikelen
 
 
  How science students can learn about unobservable phenomena using computer-based analogies
 
 
Titel: How science students can learn about unobservable phenomena using computer-based analogies
Auteur: Trey, Lana
Khan, Samia
Verschenen in: Computers and education
Paginering: Jaargang 51 (2008) nr. 2 pagina's 11 p.
Jaar: 2008
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 11 van 33 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland