Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 43 gevonden artikelen
 
 
  Consumer response towards social media advertising: Effect of media interactivity, its conditions and the underlying mechanism
 
 
Titel: Consumer response towards social media advertising: Effect of media interactivity, its conditions and the underlying mechanism
Auteur: S, Sreejesh
Paul, Justin
Strong, Carolyn
Pius, Jose
Verschenen in: International journal of information management
Paginering: Jaargang 54 () nr. C pagina's p.
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 43 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland