Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 56 van 56 gevonden artikelen
 
 
  What's behind being behind? Using integrated administrative data to enhance our understanding of how publicly monitored early risk experiences uniquely affect children's growth in reading achievement
 
 
Titel: What's behind being behind? Using integrated administrative data to enhance our understanding of how publicly monitored early risk experiences uniquely affect children's growth in reading achievement
Auteur: Fantuzzo, John W.
LeBoeuf, Whitney A.
Brumley, Benjamin
Coe, Kristen
McDermott, Paul A.
Rouse, Heather
Verschenen in: Children and youth services review
Paginering: Jaargang 96 (2019) nr. C pagina's 326-335
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Ltd
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 56 van 56 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland