Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 47 gevonden artikelen
 
 
  The impact of corporate social responsibility on consumer brand advocacy: The role of moral emotions, attitudes, and individual differences
 
 
Titel: The impact of corporate social responsibility on consumer brand advocacy: The role of moral emotions, attitudes, and individual differences
Auteur: Xie, Chunyan
Bagozzi, Richard P.
Grønhaug, Kjell
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 95 (2019) nr. C pagina's 514-530
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland