Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 47 gevonden artikelen
 
 
  How can ethical brands respond to service failures? Understanding how moral identity motivates compensation preferences through self-consistency and social approval
 
 
Titel: How can ethical brands respond to service failures? Understanding how moral identity motivates compensation preferences through self-consistency and social approval
Auteur: van Gils, Suzanne
Horton, Kate E.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 95 (2019) nr. C pagina's 455-463
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland