Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 47 gevonden artikelen
 
 
  Ethics of mobile behavioral advertising: Antecedents and outcomes of perceived ethical value of advertised brands
 
 
Titel: Ethics of mobile behavioral advertising: Antecedents and outcomes of perceived ethical value of advertised brands
Auteur: Mpinganjira, Mercy
Maduku, Daniel K.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 95 (2019) nr. C pagina's 464-478
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 47 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland