Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 32 gevonden artikelen
 
 
  Disentangling the effects of promotion mix on new product sales: An examination of disaggregated drivers and the moderating effect of product class
 
 
Titel: Disentangling the effects of promotion mix on new product sales: An examination of disaggregated drivers and the moderating effect of product class
Auteur: Chaudhuri, Malika
Calantone, Roger J.
Voorhees, Clay M.
Cockrell, Seth
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 90 (2018) nr. C pagina's 286-294
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 32 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland