Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 37 van 55 gevonden artikelen
 
 
  Perceived service quality and customer satisfaction: A fuzzy set QCA approach in the railway sector
 
 
Titel: Perceived service quality and customer satisfaction: A fuzzy set QCA approach in the railway sector
Auteur: Miranda, Sandra
Tavares, Patrícia
Queiró, Rita
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 89 (2018) nr. C pagina's 371-377
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 37 van 55 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland