Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 48 van 53 gevonden artikelen
 
 
  The value of art in marketing: An emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations
 
 
Titel: The value of art in marketing: An emotion-based model of how artworks in ads improve product evaluations
Auteur: Estes, Zachary
Brotto, Luisa
Busacca, Bruno
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 85 (2018) nr. C pagina's 396-405
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 48 van 53 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland