Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 39 van 53 gevonden artikelen
 
 
  The emotional value of arts-based initiatives: Strengthening the luxury brand–consumer relationship
 
 
Titel: The emotional value of arts-based initiatives: Strengthening the luxury brand–consumer relationship
Auteur: Koronaki, Eirini
Kyrousi, Antigone G.
Panigyrakis, George G.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 85 (2018) nr. C pagina's 406-413
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 39 van 53 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland