Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 17 van 20 gevonden artikelen
 
 
  The effects of information cues on perceived legitimacy of companies that promote corporate social responsibility initiatives on social networking sites
 
 
Titel: The effects of information cues on perceived legitimacy of companies that promote corporate social responsibility initiatives on social networking sites
Auteur: Lee, Yoon-Joo
Yoon, Hye Jin
O'Donnell, Nicole H.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 83 (2018) nr. C pagina's 202-214
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 17 van 20 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland