Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 41 gevonden artikelen
 
 
  Empirically testing the concept of value-in-behavior and its relevance for social marketing
 
 
Titel: Empirically testing the concept of value-in-behavior and its relevance for social marketing
Auteur: Gordon, Ross
Dibb, Sally
Magee, Christopher
Cooper, Paul
Waitt, Gordon
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 82 () nr. C pagina's 56-67
Jaar: 2018
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 41 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland