Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 20 van 22 gevonden artikelen
 
 
  The real campaign: The role of authenticity in the effectiveness of advertising disclaimers in digitally enhanced images
 
 
Titel: The real campaign: The role of authenticity in the effectiveness of advertising disclaimers in digitally enhanced images
Auteur: Cornelis, Erlinde
Peter, Paula C.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 77 (2017) nr. C pagina's 102-112
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 20 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland