Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 10 van 22 gevonden artikelen
 
 
  Mediational role of perceived personal legacy value between consumer agentic generativity and attitudes/buying intentions toward luxury brands
 
 
Titel: Mediational role of perceived personal legacy value between consumer agentic generativity and attitudes/buying intentions toward luxury brands
Auteur: Lacroix, Caroline
Jolibert, Alain
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 77 (2017) nr. C pagina's 203-211
Jaar: 2017
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 10 van 22 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland