Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 7 van 83 gevonden artikelen
 
 
  Are Super Bowl ads a super waste of money? Examining the intermediary roles of customer-based brand equity and customer equity effects
 
 
Titel: Are Super Bowl ads a super waste of money? Examining the intermediary roles of customer-based brand equity and customer equity effects
Auteur: Raithel, Sascha
Taylor, Charles R.
Hock, Stefan J.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 69 (2016) nr. 9 pagina's 7 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 7 van 83 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland