Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 30 gevonden artikelen
 
 
  Advanced modeling of online consumer behavior: The moderating roles of hedonism and culture
 
 
Titel: Advanced modeling of online consumer behavior: The moderating roles of hedonism and culture
Auteur: Richard, Marie-Odile
Habibi, Mohammad Reza
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 69 (2016) nr. 3 pagina's 17 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 30 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland