Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 5 van 62 gevonden artikelen
 
 
  Attribute-based design perceptions and consumer-brand relationship: Role of user expertise
 
 
Titel: Attribute-based design perceptions and consumer-brand relationship: Role of user expertise
Auteur: Mishra, Abhishek
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 69 (2016) nr. 12 pagina's 10 p.
Jaar: 2016
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 5 van 62 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland