Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige   
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
 
  Revisiting the substantiality criterion: From ethnic marketing to market segmentation
 
 
Titel: Revisiting the substantiality criterion: From ethnic marketing to market segmentation
Auteur: Pires, Guilherme D.
Stanton, John
Stanton, Patricia
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 64 (2011) nr. 9 pagina's 9 p.
Jaar: 2011
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 13 van 13 gevonden artikelen
 
<< vorige   
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland