Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
 
  An empirical assessment of the influence of customer emotions and contact employee performance on encounter and relationship satisfaction
 
 
Titel: An empirical assessment of the influence of customer emotions and contact employee performance on encounter and relationship satisfaction
Auteur: van Dolen, Willemijn
de Ruyter, Ko
Lemmink, Jos
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 57 (2004) nr. 4 pagina's 8 p.
Jaar: 2004
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 2 van 16 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland