Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
   volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
 
  Purchase experiments of extra-ordinary and regular influence strategies using artificial and real brands
 
 
Titel: Purchase experiments of extra-ordinary and regular influence strategies using artificial and real brands
Auteur: Motes, William H
Woodside, Arch G
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 53 (2001) nr. 1 pagina's 21 p.
Jaar: 2001
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Science Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 1 van 5 gevonden artikelen
 
   volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland