Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
 
  Extending brands with new product concepts: The role of category attribute congruity, brand affect, and brand breadth
 
 
Titel: Extending brands with new product concepts: The role of category attribute congruity, brand affect, and brand breadth
Auteur: Sheinin, Daniel A.
Schmitt, Bernd H.
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 31 (1994) nr. 1 pagina's 10 p.
Jaar: 1994
Inhoud:
Uitgever: Published by Elsevier B.V.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 6 van 12 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland