Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 29 van 48 gevonden artikelen
 
 
  Managing the product-harm crisis in the digital era: The role of consumer online brand community engagement
 
 
Titel: Managing the product-harm crisis in the digital era: The role of consumer online brand community engagement
Auteur: Yuan, Denghua
Lin, Zhibin
Filieri, Raffaele
Liu, Ran
Zheng, Mengqin
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 115 () nr. C pagina's 38-47
Jaar: 2020
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 29 van 48 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland