Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 14 van 38 gevonden artikelen
 
 
  How psychological ownership stimulates participation in online brand communities? The moderating role of member type
 
 
Titel: How psychological ownership stimulates participation in online brand communities? The moderating role of member type
Auteur: Kumar, Jitender
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 105 (2019) nr. C pagina's 243-257
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 14 van 38 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland