Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 4 van 93 gevonden artikelen
 
 
  A naive Bayes strategy for classifying customer satisfaction: A study based on online reviews of hospitality services
 
 
Titel: A naive Bayes strategy for classifying customer satisfaction: A study based on online reviews of hospitality services
Auteur: Sánchez-Franco, Manuel J.
Navarro-García, Antonio
Rondán-Cataluña, Francisco Javier
Verschenen in: Journal of business research
Paginering: Jaargang 101 (2019) nr. C pagina's 499-506
Jaar: 2019
Inhoud:
Uitgever: Elsevier Inc.
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 4 van 93 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland